Звіт директора школи 2019-2020 навчальний рік

 

УКРАЇНА

ЧЕМЕРНЯНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ

САРНЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Код ЄДРПОУ 22558872
вул. Центральна 20-а, с. Чемерне Сарненського району Рівненської обл.,
тел. (03655) 7-11-31,  E- mail: znz_chemerne@ukr.net

 

 

від 04.06.2018                                                                                  № 20

                                                   

Начальнику відділу освіти,

            молоді та спорту 

                            Коркош С.М.

                                       

                                     ДОПОВІДНА ЗАПИСКА

Повідомляю Вам, що відповідно до  наказу Міністерства освіти і науки України від 28.01.2005 № 55 «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів», проведено звітування керівника на загальних зборах (конференції) педагогічного колективу, батьківського комітету, ради, піклувальної ради та громадськості   30 травня 2018 р.

     Всього присутніх                       42  особи,

     з них:

     працівників закладу                   23 особи,

     батьків                                         19 осіб,

     представників громадськості    1 особа.

Додатки:

     1. Звіт керівника - 1 екземпляр.

     2. Витяг з протоколу лічильної комісії в частині підрахунку

         результатів голосування - 1 екземпляр.

     3. Витяг з протоколу загальних зборів в частині ухвали - 1 екземпляр.

 

 

 

Директор школи       підпис                                                   Л.В.Тищук

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Протокол № 03

загальношкільних батьківських зборів

Чемернянської ЗОШ І – ІІ ступенів

 

             30.05.2018 р.                                                              с-ще Чемерне 

 

Голова засідання: Тищук Л.В.

Секретар: Бруяка Н.М.

Присутні: вчителі –       чоловік,батьки –  чоловік(списки додаються ).

Запрошені: немає                                                                                                                                                                                           

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1.Звіт директора перед педагогічним колективом та громадськістю.

                                                                   Тищук Л.В., директор школи

2. Нова українська школа.

                                                          Бруяка Н.М., вчитель початкових класів

3. Різне.

 

1. СЛУХАЛИ:

Тищук Л.В., директора школи, яка прозвітувала за пророблену роботу в навчальному закладі протягом 2017-2018 навчального року. Зробила детальний аналіз проробленої роботи за звітний період.(Звіт додається.)

 

1.ВИСТУПИЛИ:

Жилка О.І.–  вчитель початкових класів. Запропонувала почуту інформацію взяти до відома та визнати роботу директора за звітний період задовільною.

 

ПОСТАНОВИЛИ:

1.1. Звіт директора перед педагогічним колективом та громадськістю взяти до відома, визнати роботу директора за звітний період задовільною.

1.2. Результати голосування: 41-«за», 1 – «утримався».

 

 

Голова зборів   підпис                                              Л.В. Тищук

Секретар           підпис                                               Н.М.Бруяка

 

Згідно з оригіналом

Голова зборів                                                 Л.В. Тищук

 

Секретар                                                          Н.М.Бруяка

ЗВІТ

директора Чемернянської ЗОШ

І – ІІ ступенів

ТИЩУК  ЛІЛІЇ ВОЛОДИМИРІВНИ

перед педагогічним колективом та громадськістю

за 2017-2018 навчальний рік

 

 

с-ще Чемерне

30.05.2018

 

 

 

         Добрий день, шановна громадо! Згідно наказу Міністерства освіти і нау­ки України від 23.03.2005, проводиться щорічний звіт директорів про їх діяль­ність перед школою, батьками, громадськістю. Мета - подальше утвердження відкритої демократичної державно - су­спільної системи управління освітою, підтримка етики управлінської діяльно­сті в навчальних закладах, яка базується на принципах взаємоповаги.
       Нашу зустріч, шановні вчителі, учні та батьки, хочу розпочати з вітання з приводу закінчення навчального року.
       Для кожного педагога учбовий рік складається з нескінченних годин підго­товки до уроків, творчих пошуків з метою оновлення змісту навчання, хвилю­вання і турбот про дітей.
      Для учнів - це оволодіння системою знань, умінь, практичних навичок, - це життя в дружному колективі - це фізичне, моральне, духовне зростання.
2017 - 2018 навчальний рік був дуже складний, як для педагогічного, так і для учнівського колективів. Але не зважаючи на труднощі і деякі негаразди, рік був насичений цікавими подіями, зустрічами, оригінальними заходами, творчими уроками, годинами спілкування, - це рік життєдіяльності і життєтворчості.

           Шановні присутні! Ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2017/ 2018 навчального року.     

           Як директор школи, у своїй діяльності  протягом звітного періоду, я керувалася  Законом України «Про загальну середню освіту», Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов`язками директора, членів адміністрації та всіх  працівників школи, колективною угодою, Положенням про порядок звітування керівників шкіл перед  педагогічним колективом та громадськістю, законодавством Украї­ни, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

І. Загальна інформація про школу.

Чемернянська загальноосвітня школа І—II сту­пенів є комунальною власністю  Сарненської  районної ради Рівненської області. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти, молоді та спорту Сарненської РДА,  якому делеговані відповідні повноваження.

Будівля школи прийнята в експлуатацію в 1952 р., земельна ділянка, яка належить школі, має площу 0,76 га.

Навчальний заклад працює в ІІ зміни, навчальний тиждень – п’ятиденний.

Виконання ст.53 Конституції України, ст.35 Закону України «Про освіту», ст.6 Закону України «Про загальну середню освіту»

На виконання статті 35 Закону України  «Про  освіту», статті 6 ЗУ «Про загальну середню освіту», статті 19 ЗУ «Про охорону дитинства», постанови Кабінету Міністрів України від 12.04.2000 року №646 «Про затвердження Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку», наказу Держкомстату України від 06.11.2007 року №406 «Про затвердження форми державного статистичного спостереження №77-РВЕ «Звіт про кількість дітей шкільного віку» було організовано роботу щодо охоплення навчанням дітей шкільного та дошкільного віку, які  проживають у мікрорайоні закладу. Усі діти охоплені навчанням.

Випускники 9 класу минулого 2016/2017 навчального року продовжують навчання:

 

 

 

 

 

 

 

№ з/п

Навчальний рік

Усього випускників

Кількість випускників 9-х класів, які

Продовжують навчання в ЗНЗ

В інших школах, ліцеях

ПТНЗ

ВНЗ

І – ІІ рівня акредитації

1

2016/2017

18

10

-

6

2

 

 

ІІ. Стан і розвиток шкільної мережі.

 

У 2017/2018 навчальному році в школі працювали 23 педагогічних працівники і 6 працівників із числа обслуговуючого персоналу.

Навчання завершили та переведені до наступних класів 168 учнів, а саме:

·        1-4-х – 6 класів (90 учнів);

·        5-8-х – 6 класів ( 78 учнів);

·        учні 9 класу у кількості 16  учнів допущені до складання ДПА.

Мова навчання – українська. Середня наповнюваність класів становила 15 учнів.

 

ІІІ. Кадрове забезпечення.

Педагогічними працівниками  школа   забезпечена на 97 %, не за фахом працювали вчителі географії, музичного мистецтва, образотворчого мистецтва, основ здоров’я. Навчально-виховний процес забезпечують  23 педагогічні працівники та 5 працівників з числа  обслуговуючого та допоміжного персоналу(1 працівника було звільнено в зв’язку з виходом на пенсію).
           Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників.  При підборі нових кадрів враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики. Час диктує все нові й нові вимоги до вчителя, тому необхідним для педагога нині є вміння пра­цювати з комп'ютером, ІКТ. Перспектива в освіті така, що учитель, який не володіє навичками роботи на комп'ютері та не використовує їх у своїй діяльності, не буде відповідати освітнім вимогам і не зможе ефективно забезпечувати освітній процес з учнями.
    
За якісним складом педагогічних працівників наша школа не є останьою в районі.

    Наш педагогічний колектив складався з 23  працівників серед яких:


   - старших учителів - 4
   - вчителів вищої категорії – 6
   - вчителів
I категорії – 7
   - вчителів
II категорії – 1
  - спеціалістів – 4

   - бакалавр -2

   - молодший спеціаліст- 3.

 

 

 

Згідно стажу педагогічної роботи:

 

§  9 вчителів мають педагогічний стаж понад 20 років.

§  4 вчителів понад 10 років.

§  4 вчителів – до 10 років.

§  6 вчителів - до 3 років.


     Час постійно диктує нові вимоги до  вчителя, і нашим вчителям постійно доводиться працювати над собою.
       Впродовж 2017-2018 навчального року при Рівненському ОІППО, згідно з графіком, пройшли курсову фахову підготовку 2 вчителів і ще 1 вчитель на даний час перебуває на курсах підвищення кваліфікації.
         Середнє навантаження педагогічних працівників по школі становить  17 годин.
         Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи, а ще аналіз небайдужості, сумлінності, творчості, любові до своєї роботи  дозволяють зробити висновок про можливість проведення освітнього процесу у школі  на достатньому  рівні.
      Колектив закладу здійснив заходи щодо зміцнення складу педагогічних працівників і їхнього за­хисту - діє колективний договір між трудовим колективом та адміністрацією школи.

    Адміністрація закладу регулярно проводила виробничі наради, наради при директорові,   оператив­ні методичні зустрічі, співбесіди з окремими вчителями з питань дотримання трудового законодавства педагогічними працівниками, виконання нормативних документів Міністерства освіти і науки України, що дає змогу повноцінно проводити освітній процес, впроваджуючи новітні технології.

Впродовж року, педколектив навчального закладу продовжував працювати над впровадженням в  освітній процес інформаційно-комунікаційних технологій.

У Чемернянській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів проведено ряд заходів в цьому напрямі:

1.     Сайт школи постійно оновлюється та поповнюється цікавою та корисною інформацією.

2. У школі проводяться відкриті уроки та виховні заходи з використанням ІКТ :


·        Загальношкільні батьківські збори;

·        Батьківські збори випускного 4 класу;

·        Відкриття тижня індивідуального навчання;

·        Проведення педагогічних рад та нарад при директору;

·        Уроки з географії;

·        Уроки з хімії;

·        Уроки з біології;

·        Уроки з зарубіжної літератури;

·        Уроки з основ здоровя;

      Уроки з інформатики;

·        Уроки з індивідуального навчання

 

 

 

 


3. Учителі школи, які будуть навчати початкові класи починаючи з 2018-2019 навчального року проходять он-лайн курси на освітньому контенті широкого спектру EdEra .

4. Упродовж 2017-2018 навчального року продовжили впроваджувати  електронну систему управління навчальним закладом (ІСУО) «Курс: Освіта».

5.     Адміністрація школи  в роботі використовує електронну пошту,фейсбук.

 

Дані

про останнє проходження курсів

та атестації вчителями

 

№ з/п

Прізвище, ім’я, по батькові вчителя

Рік проходження курсової підготовки

Рік останньої атестації

Результати

1.

Жилка Ольга Іванівна

Жовтень – листопад 2017

2018

Відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії». Присвоєно педагогічне звання «старший учитель»

2.

Дриганець Валентина Карпівна

Лютий 2018

2017

Відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії»

3.

Жученя Світлана Петрівна

Травень 2018

2015

Відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії». Присвоєно педагогічне звання «старший учитель»

 

                             Результати атестації педагогічних працівників

 

 

2015-2016 навчальний рік

2016-2017

навчальний рік

 

2017-2018

 навчальний рік

 

 

Усього працівників

24

20

23

Підлягають атестації

5

6

1

Атестовано

5

6

1

Кваліфікаційна категорія

«спеціаліст вищої категорії»

1

1

1

Кваліфікаційна категорія

«спеціаліст першої категорії»

 

5

 

 

 

Кваліфікаційна категорія

«спеціаліст другої категорії»

4

 

 

Педагогічне звання «старший учитель»

1

0

1

 

Кожен вчитель – предметник веде предметний гурток, де має усі можливості реалізувати свій творчий потенціал. В кінці навчального року на нараді при директору заслуховуються звіти керівників гуртків про проведену роботу.

Були проведені директорські контрольні зрізи з основних навчальних предметів в кінці першого та в кінці другого семестрів.

Упродовж 2017/2018 навчального року вчителі закладу відвідували районні методичні заходи:

 

 

Із метою створення відповідної матеріально – технічної бази для забезпечення належного рівня викладання предметів, виявлення кращого досвіду  для підвищення рівня знань та практичних навичок учнів, сприяння творчим педагогічним пошукам у закладі поповнюється матеріально – технічна база.

         Упродовж року проводилися відкриті уроки для колег, батьків – це один із шляхів удосконалення педагогічної майстерності та творчої співпраці вчителів, учнів, батьків. Інший шлях – самоосвіта вчителя, його знайомство з новими технологіями навчання, тому для вчителі школи передплатили методичні газети та журнали України.

                                                     

IV. Методична робота.

 

Адміністрація Чемернянської загальноосвітньої школи І – ІІ ступенів глибоко усвідомлює завдання активізації методичної роботи в школі в світлі державної політики в галузі освіти. Вона підкреслює, що це напрямок роботи, який без значних матеріальних затрат, цілком покладається на них, що підвищення майстерності учителя починається в школі. Методична робота в школі будується відповідно до чинних вимог як багатогранний і творчий процес, що складається з комплексу систематичної, цілеспрямованої колективної, групової та індивідуальної діяльності учителів, спрямована на активізацію педагогічних міні-досліджень і покращення якості методичних розробок; на підвищення освітнього рівня в школі.

Щорічно в школі видається наказ про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами, що визначає методичну проблему, над якою працюватиме школа, структуру організації методичної роботи.

У цьому навчальному році школа продовжувала працювати над проблемою « Розвиток професійної компетентності вчителів через інноваційно- освітню діяльність, яка сприяє формуванню компетентного випускника закладу освіти».

Методична робота в Чемернянській  загальноосвітній школі І – ІІ ступенів  представлена такими компонентами:

§  методичні та педагогічні ради;

§  предметні методичні об’єднання;

§  самоосвіта;

§  продукти самоосвітньої діяльності.

У 2017/2018 навчальному році методична робота в школі здійснювалася відповідно до нормативних документів.

У закладі діє система роботи – це методичні об’єднання вчителів.

 

ШМО

Керівник

Проблема

КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ

Гамза А.Ю.,

учитель першої категорії

«Морально- духовний розвиток та соціалізація особистості через організацію особистісного креативного простору»

СУСПІЛЬНО—ГУМАНІТАРНОГО

ЦИКЛУ

 

Нікітчук О.П.,

учитель І кваліфікаційної категорії

 

«творча майстерність в організації навчальної діяльності, формуванні ключових компетентностей, які сприятимуть розвитку особистості учня, його самореалізації»

 

ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

 

Жученя С.П.,

учитель  вищої кваліфікаційної категорії, «старший учитель»

 

«Розвиток соціальних компентностей школярів на уроках в сучасній школі»

 

МАТЕМАТИЧНОГО- ТЕХНОЛОГІЧНОГО

ЦИКЛУ

 

Цуман М.В.,

учитель  вищої кваліфікаційної категорії, «старший учитель»

 

«Засоби формування нестандартного мислення школярів»

 

ПРИРОДНИЧО— ОЗДОРОВЧОГО

 ЦИКЛУ

Крупинська Ю.П.,

 учитель І кваліфікаційної категорії

 

«Підвищення якості природничої освіти в освітньому просторі багатопрофільного освітнього комплексу з метою формування конкурентноспроможної особистості»

 

У навчальному закладі використовуються такі педагогічні технології:

vдіяльність педагогічного колективу з розвитку творчих та інтелектуальних здібностей учнів;

vсамоосвітня діяльність вчителя.

Охоплено напрямки:

üметодичні проблеми;

üвідвідування учнями школи;

üорганізація харчування учнів у закладі;

üпитання з безпеки життєдіяльності;

üнавчальна компетентність учнів і професійний рівень компетентності вчителя;

üстан викладання навчальних предметів і рівень навчальних досягнень учнів;

üсумісна праця сімї та школи у вихованні підростаючого покоління;

üпитання переведення учнів до наступних класів та випуску учнів зі школи.

Традиційним у школі стали предметні тижні, до яких учні разом з учителями готуються ґрунтовно і заздалегідь. Згідно з річним планом роботи протягом року проведено предметні тижні:

 

 

Предметні тижні:

№ з/п

Назва тижня

Дата

Відповідальний

1.

Тиждень знань фізичної культури

Вересень

Завгородній Б.В.

2.

Тиждень основ здоровя

Вересень

Велігдан О.Т.

3.

Тиждень мистецтва та музичного мистецтва

Жовтень

Домащенко І.О.

4.

Тиждень образотворчого мистецтва

Жовтень

Тищук І.І.

5.

Тиждень української мови та літератури

Листопад

Нікітчук О.П.
Федорчук Ю.О.

6.

Тиждень біології та природознавства

Листопад

Крупинська Ю.П.

7.

Тиждень географії

Грудень

Рубанець Л.І.
Велігдан О.Т.

8.

Тиждень інформатики

Січень

Панасюк Р.П.
Тищук І.І.

9.

Тиждень математики

Січень

Цуман М.В.
Арцабко Т.С.

10.

Тиждень хімії та фізики

Лютий

Бунечко МП.

11.

Тиждень англійської мови

Березень

Гамза А.Ю.
Велігдан О.Т.

12.

Тиждень зарубіжної літератури

Березень

Власюк Н.С.

13.

Шевченківський тиждень

Березень

Нікітчук О.П.

14.

Тиждень трудового навчання та гурткової роботи

Квітень

Домащенко І. О.
Жилка О.І.

15.

Тиждень початкової освіти

Квітень

Жученя С.П.

16.

Тиждень індивідуального навчання

Квітень

Дриганець В.К.
Жилка О.І.

Кожен тиждень був проведений на належному рівні. Складений план проведення тижня, розроблено заходи, написано звіт по тижню.

 

 

V. Навчальна діяльність учнів.

 

Упродовж 2017/2018 навчального року робота педколективу була спрямована на упровадження компетентнісного підходу до навчання та виховання учнів.

Велика увага у навчальному закладі приділяється включенню всіх дітей у освітній процес. Станом на 1 вересня 2017 року до 1-го класу були залучені всі діти, яким виповнилося 6 років, а  це 29 дітей. 3 дітей здобували цього навчального року освіту за індивідуальною формою навчання (учні 3, 7, 8 класів)

Навчальні досягнення учнів стимулюються грамотами, похвальними листами та свідоцтвами з відзнакою.

 

VI. Виховна та позакласна робота.

                Педагоги школи усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав і свідомого виконання обов'язків у значній мірі залежить від     пра­вильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її само­вихованню й самореалізації, спрямування у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу. У зв'язку з цим виховна діяльність школи була спрямована згідно з такими напрямами:

Ïпревентивне виховання;

Ïморально-етичне виховання;

Ïхудожньо-естетичне виховання;

Ïгромадянсько-патріотичне виховання;

Ïтрудове виховання;

Ïфізичне виховання і пропаганда здорового спо­собу життя;

Ïекономічне виховання;

Ïекологічне виховання.

     В цьому навчальному році  7 учнів школи брали участь у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів .
  Учні школи брали участь  у Міжнародних предметних конкурсах:

·                   природничому  конкурсі «Геліантус» - 7 учнів;
     Учні школи брали участь у ІІ етапі ХІІ  Міжнародного конкурсі ім. П.Яцика, у
V Міжнародному конкурсі  ім. Т.Шевченка конкурсі читців – декламаторів;

 - у ІV районному огляді конкурсі читців-декламаторів, присвяченого пам’яті Леоніда Куліша- Зінькова(подяка відділу культури і туризму Сарненської РДА, вчитель Нікітчук О.П., учениця 6 класу Позняковська Т.);

-у районному етнофестивалі «Вифлеємська зірка»(ІІІ місце, вчитель Домащенко І.О., вокальний гурт учнів);

-у районному фестивалі –конкурсі патріотичної пісні «Поліська Січ»(ІІІ місце, вчитель Домащенко І.О., учениця 7 класу Наумець К.);

-у районних спортивних змаганнях:

з легкої атлетики в залік районної Спартакіади школярів Сарненщини серед ЗОШ І-ІІ ступенів (біг 1500 м)(ІІ місце, вчитель Завгородній Б.В., учень Копищик М.,8 клас);

з легкої атлетики серед учнів 2003-2004 р.н. в залік ХІХ районної Спартакіади школярів Сарненщини серед ЗОШ І-ІІ ступенів (метання м’яча на дальність)(ІІІ місце, вчитель Завгородній Б.В., учениця 7 класу Філончук А.);

з футболу в залік районної Спартакіади школярів Сарненщини серед ЗОШ І-ІІ ступенів (І місце, вчитель Завгородній Б.В., команда учнів).

Традиційно у школі проходять свята до Дня учителя, новорічні свята, День Святого Валентина, свято 8 Березня, День матері, День захисту дітей та інші. До роботи залучаються учні з 1 по 9 клас, які працюють по мірі можливості виконуючи кожен свою роботу.

         Система гурткової роботи спрямована на розвиток творчості учнів, талантів, їх здібностей, здорового способу життя, формування естетичного смаку на задоволення потреб учнів щодо реалізації їх особистості. Завдання керівників гуртків, класних керівників – збагатити, зберегти а також розвинути обдарування дитини. У школі ведеться цілеспрямована робота щодо створення умов для інтелектуального та духовного розвитку обдарованих та талановитих дітей. Задоволення їх освітніх потреб здійснюється шляхом залучення до різних видів творчості. Робота гуртків впливає на здібності дитини, а також на формування творчої конкуретноспроможної особистості.

         Традиційними у школі є свята першого та останнього дзвоника, прощання з букварем, години пам’яті жертв голодомору, свято Матері.

Основним завданням, яке стоїть перед педагогічним колективом є любов до свого народу, його історії, культурних та історичних цінностей , та формування почуття патріотизму. Цьому сприяють такі форми роботи з учнями як : акції, конкурсні програми, виховні години, бесіди, анкетування учнів, батьків, тематичні лінійки.

         Педагогічний колектив дбає про виховання в учнів почуття громадянської та національної гідності, самосвідомості, патріотизму.

 Учнями школи та їх батьками двічі було зібрано допомогу воїнам АТО(продукти харчування, одяг, засоби особистої гігієни, Великодній кошик).

 

VII. Правовиховна  робота.

У навчальному закладі з учнями організовано такі форми правового навчання і виховання:

•  тематичні загальношкільні лінійки та класні години;

•  лекції, бесіди на правову тематику;

•  анкетування;

•  зустрічі з працівниками правоохоронних органів;

  уроки правознавства.

Заступником директора школи з навчально – виховної роботи періодично проводяться бесіди з учнями, що потрапили в складні життєві умови. З такими дітьми працює і інспектор з охорони дитинства.

 

VIIІ. Соціальний захист.

             Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, які навчаються в школі, проводиться згідно з чинним законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій. Кіль­кість дітей у них становить:

 

vдіти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування – 0.

vдіти із багатодітних сімей – 60.

vдіти – напівсироти – 3.

vдіти із малозабезпечених сімей – багато.

vдіти – інваліди – 3.

IX. Профорієнтаційна робота

Професійна підготовка молоді починається ще в шкільні роки. Завдання школи — підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору профе­сії. Профорієнтаційна робота в закладі проводиться під час освітнього процесу: виховання трудових навичок у школярів під час прибирання території, розширення знань про професії на уроках. Якісному вихованню сприяють позакласні виховні заходи.

X. Фінансово – господарська діяльність.

         У 2017/2018 навчальному році було виділено  бюджетні кошти на суму 230.000 грн. (систему опалення ), 530 грн. (заміна автоматів в електролічильнику).

2189 грн. -класні журнали. 760 грн. –крейда шкільна, 67682 грн. на тверде паливо, 2940 грн. – на дрова для палива.

1900 грн. покдадено на спецрахунок навчального закладу(продано  шифер, що був у використанні).

1960 грн. потрачено на ремонт комп’ютерної техніки(здано металобрухт).

Сарненським лісовим  господарством передано безоплатно новорічну красуню ялинку та 6 метрів кубічних  дров для палива на потреби школи.

Приватним підприємцем Кірковою М.С. подаровано учням солодкі подарунки та призи , на новорічні свята.

         Приватним підприємцем Момоток Т.А. передано на потреби школи мішок цементу.

          6715 грн. працівниками школи зібрано та передано  благодійних внесків.

Вчительський фонд – 4500 грн. буде використано для ремонту вчительської.

Окрім грошової допомоги учням школи, упродовж навчального року перевізник Сінкевич О.О. надавав транспортні послуги для підвозу дітей на районні заходи та в межах населеного пункту. 

            Також навчальний заклад приймав допомогу від  батьків у вигляді організації солодких столів, подарунків на класні свята,  ремонтних робіт(придбали фарбу акрилову14 кг), подарунку від учнів випускного класу (три офісні стільці).

Упродовж 2017/2018 навчальному році у школі відсутня заборгованість по виплаті заробітної плати.. Технічний персонал отримують доплату за шкідливі умови праці.

     Для успішного початку нового 2018/2019 навчального року необхідно забезпечити:

·        фарбування огорожі школи;

·        побілка, покраска фасаду;

·        косметичний ремонт у класних кімнатах та коридорах;

·        заміна електропроводки, дверей та вікон у приміщенні для початкових класів;

·        придбання шкільних парт та стільців для учнів.

ХІ. Охоплення учнів гарячим харчуванням.

            У 2017/2018 навчальному році було організоване повноцінне, безпечне та якісне харчування дітей (замовлення та прийняття безпечних і якісних продуктів харчування та продовольчої сировини в необхідній кількості, додержання умов і термінів їх зберігання, технології виготовлення страв, правил особистої гігієни працівників харчоблоку, виконання норм харчування, наявність сертифікатів якості тощо).

         Проводився облік учнів, які отримували безкоштовне гаряче харчування. Гарячим харчуванням було охоплено 187 учнів 1-9 класів.

         Безкоштовне гаряче харчування учнів здійснювалося тільки в робочі дні. У разі відсутності учнів під час навчання компенсація не проводилися.

         Постійно здійснювався бракераж сирої та готової продукції, результати заносилися до журналів бракеражу силами кухаря Прозапас В.Б.

 В період відсутності харчування- надавалась грошова компенсація батькам.

Постійно опрацьовувалась та надавалась інформація щодо кількості дітей, які одержують харчування. Регулярно здійснювалося складання щоденного меню на підставі примірного двотижневого меню – розкладки та затверджувалося директором школи.

Із представників батьківського комітету було створено групу контролю за оглядом гарячого харчування, яка здійснювала свою діяльність упродовж навчального року.

 

ХІІ. Охорона праці.

         Із метою створення безпечних умов роботи та охорони праці було здійснено: перевірку електричного обладнання та заземлення, розроблені функціональні обов’язки з питань охорони праці для всіх категорій працівників, розроблені та затверджені правила техніки безпеки під час організації освітнього процесу в кабінеті інформатики. Своєчасно проводилися вступні та первинні інструктажі на робочому місці співробітників навчального закладу. Забезпечувалося дотримання санітарно – гігієнічного режиму.

         У травні 2018 року було проведено перевірку додержання та виконання вимог законодавства у сфері пожежної безпеки та цивільного захисту.

 

ХІІІ. Безпека життєдіяльності та запобігання дитячого травматизму.

         Із учнями школи перед та після канікул проводились цільові інструктажі та фіксувались у журналах реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності, закріплені за кожним класним керівником, учителем – предметником .

         Перед осінніми, зимовими, весняними та літніми канікулами проводились єдині уроки з безпеки життєдіяльності учнів. На сторінках класного журналу «Бесіди з безпеки життєдіяльності» записувалися відповідні бесіди.

Кожним учителем – предметником проводився інструктаж перед виконанням завдання лабораторної або практичної роботи, зміною видів на уроках фізичної культури, які фіксувалися в класних журналах.

Своєчасно проводилися інструктажі з дітьми перед виїздом за межі школи: змагання, олімпіади, конкурси, а також перед проведенням позакласних та позашкільних заходів.

Класні керівники щотижня проводили профілактичні бесіди щодо запобігання дитячого травматизму. Проводилися додаткові позапланові бесіди  за фактами нещасних випадків з учнями в школі, учнями району, які фіксувалися в класних журналах.

Упродовж 2017/2018 навчального року трапилося 8 випадків травмувань у побуті: укуси бджолами та собакою, забиття, переломи  кінцівок та 1 випадок травмування в школі: забій верхньої кінцівки.

 

Тому і батькам і вчителям потрібно посилити профілактичну роботу з безпеки життєдіяльності.